Ilmainen toimitus yli 100 € verkkokauppatilauksille!

  

Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Käyttäessä Sisustustalo J. Lehmusto Oy:n (Palvelun tarjoaja) ylläpitämää verkkokauppaa (Palvelu) käyttäjä sitoutuu noudattamaan kauppa-ja toimitusehtoja.

Palvelu on tarkoitettu Suomessa asuville yksityisille kuluttajille sekä yrityksille. Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ei koske palvelua käyttäviä yrityksiä.

Palvelun tarjoajan yhteystiedot:

Sisustustalo J. Lehmusto Oy, Y-tunnus: 0855016-2 Kasarmikatu 5, 13100 Hämeenlinna, sähköposti: asiakaspalvelu@lehmusto.fi

Puh. 03 6824 611

Asiakaspalvelun ja myymälän aukioloajat:

ma-pe 10-18

la 10-14

Tilaaminen

Tuotteita voi tilata ilman rekisteröitymistä. Tilauksen yhteydessä tulee antaa kaikki vaadittavat yhteystiedot. Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne kassalla. Valitse haluamasi toimitus- ja maksutapa. Sitova kauppasopimus syntyy, kun saat tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa tilausvahvistusta, ota yhteyttä meihin. Sisustustalo Lehmustolla on oikeus olla hyväksymättä tilausta esimerkiksi, jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla. Tässä tapauksessa olemme aina yhteydessä tilaajaan. Tilaustuotteiden osalta, jotka jäävät jälkitoimitukseen olemme aina yhteydessä tilaajaan toimitusajasta. Arvioidut toimitusajat on kerrottu tuotteen kohdalla verkkokaupassa.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Paytrail näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Lasku- ja osamaksupalvelun Paytrailin kautta tarjoaa Walley. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley yrityslaskun ehdot.

Lue lisää Walleysta.

 

Toimitukset ja toimituskulut

Tilaukset pyritään toimittamaan mahdollisimman pian tilaajalle. Tilaustuotteiden arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tuotteen kohdalla verkkokaupassa. Varastossamme olevien tuotteiden arvioitu toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Tilaukset pyritään lähettämään varastostamme viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Toimitustapoina käytämme Matkahuoltoa ja Postia sekä suurempien toimituksien yhteydessä näiden lisäksi parhaiten toimittamiseen soveltuvaa toimitustapaa. Myös oma kuljetuksemme on mahdollinen – tästä sovitaan tapauskohtaisesti tilaajan kanssa. Jos käytetään meidän omaa kuljetusta, toimitukseen sisältyy aina sisälle kanto. Oman kuljetuksemme yhteydessä myös asennuspalvelu on mahdollinen, tästä sovitaan aina tapauskohtaisesti tilaajan kanssa.

Noutaminen myymälästä on aina veloituksetonta. Myymälästä noudettavat tuotteet on aina mahdollista saada valmiiksi koottuina. Tästä sovitaan tilaajan kanssa.

Asiakas voi valita tilauksen toimitustavaksi joko noudon myymälästä (Hämeenlinna) tai toimituksen kolmannen osapuolen välityksellä. Tuotteet voidaan toimittaa asiakkaan valinnan mukaisesti Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen tai kotiovelle. Suuremmat tuotteet (esim. sohvat) toimitetaan aina kotiovelle (kerrostaloissa alaovi) kolmannen osapuolen toimittamana, ellei toisin sovita.

Tilaukset yli 100 € ovat maksuttomia Suomeen. Alle 100 € tilauksesta perimme 8 € toimitusmaksun. 15 € lisämaksulla saat tuotteet kotiovellesi. Varastotuotteet toimitetaan pääsääntöisesti viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä valittua kuljetusmuotoa käyttäen. Kun kyseessä on kooltaan tai painoltaan tuote,

jonka kuljetuksessa on käytettävä kuljetusliikettä, on toimitusaika riippuvainen kuljetusliikkeen aikatauluista. Kun valitaan kotiinkuljetus, tuotteet toimitetaan annettuun osoitteeseen. Jos tarvitset tuotteelle sisään kannon, ota yhteys myymäläämme. Me emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai tästä aiheutuvista välillisistä haitoista tai kustannuksista. Kuljetuspalveluntarjoaja vastaa tuotteen häviämisestä tai rikkoutumisesta kuljetuksen aikana.

Tilauksen muuttaminen tai peruuttaminen

Jos haluat tilauksen jälkeen muuttaa tilauksen sisältöä tai peruuttaa tilauksen, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilausta ei ole mahdollista muuttaa tai peruuttaa tuotteissa, jotka valmistetaan asiakkaalle tilauksesta. Mikäli mahdollisesti saatu kampanjaetu tai rahtivapaus ei enää tilauksen muutoksen jälkeen täyty jäljelle jääville tuotteille, huomioidaan se hyvitystä tehdessä.

Palauttaminen

Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa oleva tuote ilmoittamalla siitä meille neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palauttamisilmoitus tulee tehdä puhelimitse (03 6824 611, ma-pe klo 10–18) tai sähköpostilla asiakaspalvelu@lehmusto.fi. Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat kustannukset.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessa, sekä siinä kunnossa kun se on vastaanotettu. Palautettavan tuotteen tulee sisältää kaikki osat, käyttö- sekä hoito-ohjeet. Tuotteella, joka on valmistettu asiakkaan erikoistoivomusten, -mittojen tai poikkeaa normaalituotteesta asiakkaan toivomuksen mukaisesti, ei ole palautusoikeutta. Hygieniatuotteet, (esim. tyynyt, peitteet, patjat, patjasuojat, lakanat, tyynyliinat ja muu vastaavan tuotteet) tulee palauttaa avaamattomissa alkuperäispakkauksissa. Suoritamme palautuksen asiakkaan käyttämälle maksutavalle. Mikäli palauttamisen jälkeen mahdollisesti saatu kampanjaetu tai rahtivapaus ei enää täyty jäljelle jääville tuotteille, huomioidaan se hyvitystä tehdessä.

Palautusoikeus ei koske tilauksesta valmistettavia tuotteita. joita on muunneltu asiakkaan toivomusten mukaisiksi. Esimerkiksi sohva, nojatuoli tai muu verhoiltu tuote, johon on valittu verhoilumateriaali tai väri tilaajan toimesta. Palautusoikeus ei koske kokoamista ja asentamista vaativia tuotteita. Mikäli olet epävarma kokoamista tai asentamista vaativan tuotteen pitämisestä, tulee sinun tehdä päätös palautuksen suhteen ennen, kuin kokoat tai asennat sen paikalleen. Noutamatta jätetyistä tuotteita peritään siihen kohdistuneet rahtikustannukset.

Mikäli sinulla on kysyttävää palautukseen liittyen, olethan yhteydessä meihin.

Väärä tuote tai tuote loppunut varastosta

Jos on tapahtunut vahinko ja saat väärän tuotteen, olethan yhteydessä meihin mahdollisimman pian. Käsittelemme asian ensi tilassa ja saat oikean/korvaavan tuotteen mahdollisimman pian. Jos verkkokaupan saldoissa on tapahtunut virhe eli verkkokauppa näyttää, että tuotetta on varastossa, mutta se päässytkin loppumaan, olemme pikaisesti yhteydessä ja kerromme tuotteen toimitusajan.

Reklamaatio, viallinen tai vahingoittunut tuote

Jos saamasi tuote on viallinen tai vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta ja lähetä kuvat ja lisätiedot tilauksestasi asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@lehmusto.fi kolmen päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Säilytä aina vahingoittunut kuljetuspakkaus. Olethan kaikissa ongelmatapauksissa yhteydessä meihin. Vastaamme reklamaation aiheuttaman vaihdon toimituskuluista.

Hinnat

Kaikki tuotteiden hinnat sisältävät Alv 24 %. Pidätämme oikeuden olla myymättä tuotetta ilmoitetulla hinnalla, jos hintaan kohdistuu tekninen virhe tai tuotteen hankintahinta on muuttunut. Kuvatussa virheellisen hinnan tilanteessa olemme aina yhteydessä tilauksen tekijään ennen tilauksen uudelleen käsittelyä, ja tilauksen peruuttaminen on mahdollista.

Ylivoimainen este (force majeure)

Emme ole velvollisia toimittamaan tilausta, jos sopimuksen täyttäminen estyy tai viivästyy syystä, joka on meidän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella.

Ylivoimainen este on ennalta arvaamaton tapahtuma, joka estää tai tekee kohtuuttoman vaikeaksi osapuolen sopimusvelvoitteiden täyttämisen määräajassa. Tällaisia tapahtumia ovat viranomaisen toimenpiteet, tietoverkon toiminnan häiriöt, sähkökatkokset, varkaudet, luonnonmullistukset, tulipalot, sota tai sen uhka, kapinat, mellakat, terrorismi ja työtaistelutoimenpiteet tai muu yhtä merkittävä ja epätavallinen osapuolista riippumaton syy.

Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä verkkokauppiaalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Pidätämme oikeuden kaikkiin muutoksiin tilaus- ja toimitusehdoissa.

Riitojen ratkaisu

Riitojen ratkaisuun sovelletaan Suomen lakia.

 

Sisustustalo J. Lehmusto Oy

Kasarmikatu 5
13100 Hämeenlinna

 03 682 4611
 asiakaspalvelu@lehmusto.fi

Palvelemme:

Arkisin klo 10–18.00  
Lauantaisin 10–14.00


Tilaamalla uutiskirjeen saat tietoa tarjouksista, uusista tuotteista ja muusta ajankohtaisesta